|
|
Pełnomocnik ds. Audytu i Kontroli Finansowej Pełnomocnik Burmistrza ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Danuta Jarosz ul. Parkowa 9, pok. nr 22, 44-230 Czerwionka-Leszczyny tel.: (32) 429 59 45 e-mail: aw@czerwionka-leszczyny.com.pl godziny urzędowania: poniedziałek od 900 do 1700 od wtorku do piątku od 730 do 1530 Do zadań i kompetencji Pełnomocnika ds. Audytu i Kontroli Finansowej należy w szczególności: - przeprowadzanie planowanych kontroli działalności komórek organizacyjnych Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy wg opracowanego i zatwierdzonego przez Burmistrza planu kontroli,
- przeprowadzanie doraźnych kontroli działalności w podmiotach, o których mowa wyżej, na zlecenie organów gminy,
- kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych,
- wskazywanie burmistrzowi przyczyn występujących nieprawidłowości jak i propozycji sposobów ich zapobiegania oraz eliminacji,
- zabezpieczenie dowodów i przygotowanie materiałów kwalifikujących sprawę do skierowania na drogę postępowania prokuratorskiego czy sądowego,
- kontrola właściwego wykorzystania przyznawanych z budżetu gminy dotacji na realizację zadań własnych gminy,
- badanie dowodów księgowych oraz zapisów w księgach rachunkowych,
- dokonywanie okresowej oceny systemu planowania środków publicznych i dysponowania nimi,
- dokonywanie okresowej oceny efektywności i gospodarności zarządzania finansowego.
mgr Kazimierz Żyła ul. Ligonia 2, 44-238 Czerwionka-Leszczyny tel.: (32) 431 59 75 e-mail: pa@czerwionka-leszczyny.com.pl godziny urzędowania: poniedziałek od 900 do 1700 od wtorku do piątku od 730 do 1530 Do zadań i kompetencji Pełnomocnika Burmistrza ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych należy w szczególności: - działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwościowej, szukanie poparcia społecznego dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych,
- przeprowadzanie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania na terenie gminy,
- przygotowanie wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przedkładanie burmistrzowi:
- projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- projektu preliminarza na jego wykonanie,
- projektu sprawozdania z jego wykonania,
- koordynacja i realizacja zadań wynikających z gminnego programu:
- przygotowywanie umów, porozumień, zleceń,
- rozliczanie wykonania rzeczowo-finansowego zadań programu w tym dotacji otrzymywanych przez instytucje realizujące zadania programu gminnego,
- ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie zadań w ramach gminnego programu,
- współpraca z instytucjami, organizacjami i osobami fizycznymi działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
- wdrażanie i przeprowadzanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,
- nadzór nad pracą Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów alkoholowych.
|