Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Strona główna Gmina Urząd Gminy i Miasta
Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miejska
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Wydział Finansowo-Budżetowy
Szukanie w serwisie
Regulamin organizacyjny Urzędu
Deklaracje majątkowe pracowników samorządowych
Pomieszczenia Urzędu
Struktura Urzędu
Kierownictwo Urzędu
Wydziały Urzędu
Wydział Edukacji
Wydział Ekologii i Zdrowia
Wydział Finansowo-Budżetowy
Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
Wydział Gospodarki Komunalnej
Wydział Inwestycji i Remontów
Wydział Lokalowy
Wydział Organizacyjny
Wydział Prawny
Wydział Rozwoju Gminy i Miasta
Wydział Spraw Obywatelskich
Wydział Urbanistyki i Architektury
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
Wydział Zamówień Publicznych
Straż Miejska
Referaty Urzędu
Biura Urzędu Miasta
Samodzielne stanowiska
Urząd Stanu Cywilnego
Kancelaria Urzędu
 Strona archiwalna z dnia 2006.10.05 09:25:47 powrót do aktualnej strony
 

ul. Parkowa 9, pok. nr 2, 3, 8, 10, 12, 44-230 Czerwionka-Leszczyny
e-mail: fn@czerwionka-leszczyny.com.pl
godziny urzędowania:

poniedziałek od 900 do 1700
od wtorku do piątku od 730 do 1530

pok. nr 2 - podatki lokalne, tel. (32) 429 59 75
pok. nr 3 - podatki lokalne, tel. (32) 429 59 29
pok. nr 8 - księgowość, tel. (32) 429 59 74
pok. nr 8 - płace, tel. (32) 429 59 70
pok. nr 10 - podatki od środków transportu, tel. (32) 429 59 31
pok. nr 12 - księgowość, tel. (32) 429 59 32, 429 59 37
kasa nr 1 - pok. nr 1, tel. (32) 429 59 28

czynna:

poniedziałek od 900 do 1500
od wtorku do piątku od 730 do 1400
(wypłata dodatków mieszkaniowych codziennie od 1000 do 1400)


główna księgowa, p.o. Skarbnik: Teresa Czajka, pok. nr 8, tel. (32) 429 59 73
e-mail: ksiegowa@czerwionka-leszczyny.com.pl

Do zadań Wydziału Finansowo-Budżetowego należy w szczególności:

  1. Referat Podatków:
    • wymiar podatków i opłat lokalnych,
    • przygotowywanie rozstrzygnięć dotyczących ulg, zwolnień i umorzeń w spłacie zobowiązań podatkowych,
    • wykonywanie kontroli podatkowej,
    • prowadzenie postępowania w zakresie opłaty skarbowej,
    • opracowywanie i ogłaszanie propozycji udzielania pomocy publicznej przedsiębiorcom,
    • ewidencja wpłat podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie egzekucji administracyjnej,
    • nadzór nad poborem opłaty targowej w tym:
      • kontrola poboru opłaty targowej,
      • ewidencja i oznaczenie nominalnej wartości dowodów opłaty targowej.
  2. Referat Finansowo-Budżetowy:
    • opracowywanie prognoz finansowych dla gminy,
    • organizacja i wykonywanie prac związanych z planowaniem i zatwierdzaniem budżetu gminy,
    • ewidencja bieżącej realizacji budżetu, okresowe informowanie organów gminy o przebiegu tej realizacji,
    • opracowywanie projektów uchwał w zakresie zmian w budżecie,
    • ewidencja zaangażowania środków tj. umów zawieranych przez gminę na dostawę materiałów, towarów lub usług,
    • negocjowanie z organami administracji rządowej i samorządowej wysokości środków finansowych na zadania zlecone bądź powierzone,
    • prowadzenie spraw związanych z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznych w temacie dotyczącym wyboru banku prowadzącego obsługę gminy zaciągania kredytów i pożyczek w ramach zapisu w budżecie oraz sporządzanie stosownych umów,
    • przygotowywanie porozumień w zakresie realizacji zadań wspólnych z innymi organami samorządowymi.
  3. Referat Księgowości:
    • prowadzenie całości spraw z zakresu księgowości syntetycznej i analitycznej urzędu jako jednostki budżetowej,
    • prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie inwentaryzacji,
    • ewidencja, rozliczanie i windykacja należności urzędu innych niż podatki i opłaty lokalne,
    • finansowanie jednostek i zakładów budżetowych - uruchamianie środków i kontrola ich wydatkowania,
    • obsługa kasowa petentów,
    • obsługa finansowo-księgowa jednostek budżetowych tj. Ośrodka Pomocy Społecznej i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,
    • kompleksowa obsługa płacowa pracowników urzędu, Ośrodka Pomocy Społecznej i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji,
    • ewidencja opłat z tytułu wieczystego użytkowania,
    • współudział w korektach i wdrażaniu obowiązujących oraz nowych systemów ewidencji komputerowej w zakresie zagadnień będących przedmiotem działania wydziału,
    • opiniowanie projektów uchwał i aktów normatywnych w zakresie rachunkowości i finansów,
    • przyjmowanie sprawozdań jednostkowych z wykonania budżetu od jednostek i zakładów budżetowych oraz sporządzanie sprawozdań zbiorczych.

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Teresa Czajka, Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, pok. nr 8, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, tel.: (32) 429 59 73, e-mail: ksiegowa@czerwionka-leszczyny.com.pl
Biuletyn redaguje: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, tel.: (0 32) 431 33 55, e-mail: rgim@czerwionka-leszczyny.com.pl
Data wytworzenia: 2006.10.05
Data udostępnienia: 2006.10.05 09:25:47

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: e-mail   
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Gminy i Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miejska ]
Copyright © 2003-2006 Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny