Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny
Strona główna Gmina Urząd Gminy i Miasta
Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miejska
Gmina i miasto Czerwionka-Leszczyny Przetargi
Szukanie w serwisie
Regulamin pracy Urzędu
Załatwianie spraw
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Konkursy
 Strona archiwalna z dnia 2007.02.06 13:39:09 powrót do aktualnej strony
 

Wybór banku do prowadzenia bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w okresie od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2010 r.

Data ogłoszenia przetargu: 06.02.2007
Rodzaj przetargu: Przetarg nieograniczony
Zamawiający:

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny
ul. Parkowa 9
44-230 Czerwionka-Leszczyny

Przedmiot zamówienia:

Określenie zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w okresie od 1 kwietnia 2007 r. do 31 marca 2010 r.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.00.00.00-0 Usługi pośrednictwa finansowego
66.10.00.00-1 Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych
66.13.00.00-0 Usługi udzielania kredytu

Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 1 kwietnia 2007r.
Zakończenie: 31 marca 2010r.
Opis warunków udziału
w postępowaniu oraz sposobu dokonywania
oceny spełnienia tych warunków:

Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 PZP)
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP).
W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum.
Do oferty powinny zastać załączone dokumenty wskazane niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w pkt. 1,2,3,4,5 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.

Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia, zaświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2

3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,

5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym  art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605).  

Specyfikacja warunków zamówienia:  Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny Wydział Zamówień Publicznych, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ul. Rostka 7.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy  ul. Parkowej 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny (sekretariat) do dnia 27 lutego 2007r., do godz. 1030.
Oferty zostaną otwarte w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Dr Rostka 7, 44-230 Czerwionka-Leszczyny w dniu 27 lutego 2007r. o godz. 1100.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryteria wyboru oferty: Cena - 100%
Wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 10 000,00 zł .
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Osoby uprawnione do
poruzumiewania się z Wykonawcami:

- w zakresie procedury przetargowej:
1.Justyna Domżoł – Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
2. Joanna Szymura – Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych tel. 032/ 43 18 105 w godz. 9.00–15.00 od poniedziałku do piątku;
- w zakresie merytorycznej części zamówienia informacji udziela:
1. Teresa Czajka - Skarbnik Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
tel. 032 429 59 73 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
2. Małgorzata Bartoszek - Kierownik Referatu Finansowo-Budżetowego
tel. 032 429 59 31 w godz. od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku 

Informacje dodatkowe:

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamnicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ninejsze ogłoszenie zsostało przekazane w dniu 06.02.2007 r. Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych.

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Justyna Domżoł, Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Dr Rostka 7,  44-230 Czerwionka-Leszczyny, tel.: (32) 431 81 05, e-mail: zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
Biuletyn redaguje: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, tel.: (0 32) 431 33 55, e-mail: rgim@czerwionka-leszczyny.com.pl
Data wytworzenia: 2007.02.06
Data udostępnienia: 2007.02.06 13:39:09

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: e-mail   
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Gminy i Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miejska ]
Copyright © 2003-2006 Urząd Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny